tiistai 23. elokuuta 2011

Täällä taas

Noniin. Ei oo vähään aikaan tullut päiviteltyä tänne taas oikeen mitään. Joku vitun känninen päivittely näyttäs tossa alla olevan, mutta muistikuvat sen kirjottamisesta ihan yhtä olemattomat ku sen kirjotuksen sisältö. Näköjään oon meinannu saada pillua, ehkä??
Ja sillon tosiaan oli oksettanu, niinku kirjotuksesta selviää, koska seuraavana aamuna ku heräsin nii mietin, että miten vitussa mun huoneessa haisee niin paljo oksennus ja hampaissa tuntu tahmeelta, mutta sit laattoja ei löydy mistään. Makoilin siinä sitte sängyssä iltapäivään asti, kunnes mutsi tuli himaa ja kysy et mitä ihmeen keittoo mä oon menny heittää mun ikkunasta tohon rapun oven viereiselle nurmikolle. Nousen sit sängystä ihmettelemään ja TADAA.. Siinähän ne oksennukset oli. Puolet valunu lämpöpatterin väliin ja loput ikkunalaudalla ja nurmikolla. Katkarapua, kebabbia, ananasta ja jotain valkosta tahnaa. -Joku mun karvarannelukija voi tulla kommentoimaan mikä pizza kyseessä?? Mutsi toiki sitten luutun ja Tolu-ämpärin mun huoneesee ja pääsin siivoushommii.
Olin siinä jo hyvässä vauhdissa puhdistamassa ikkunalautaa nii rapun ovesta ulos astuu vanhoille lukijoille jo tuttu yläkerran Auli-täti ja huutaa, että "sitä juttua on myös talon tiiliseinässä, mitä se on?" Huudan sit takas et "En tiedä" ja se tulee kattomaan sitä laattakasaa mikä oli nurmikolla. Katteli hetken siitä vierestä ja kumartuu haistamaan. "Tää on oksennusta??. Peset muuten sen tiiliseinän, ettei siihen jää jälki.!!!" Sitten se jäi siinä vielä utelemaan että miks vitussa oksentelen mun ikkunasta, mut sanoin et oon kipee ja suljin ikkunan. Otin sitten illemmalla ämpärin ja rappukäytävästä harjan ja kävin harjaamassa sen seinän puhtaaks. Ei ees jääny mitää jälkeä..

Tosta alkuillasta muistan sentään aika hyvin, mutta sitten toi keskiyön jälkeiset tapahtumat aivan pimennossa. Iltahan meni siis niin, että päivällä puhuttiin ircissä yhen vanhan koulukaverin kanssa et vois alkaa ryyppää ja päätettiin, että ku molemmat aika yksinäistä maillia, nii voitas ryypätä yhessä. Se tyyppi on iha hyvä ja hauska jätkä ku netis juttelee, mut kasvotusten aika hiljanen ja sillä on vitun ärsyttäviä pakkoliikkeitä. Sitä kiusattiin yläasteella enemmän ku mua ja sen kans oli kiva pörrää ku sille vittuiltii aina enemmän ku mulle ja pääs nauraa niitte kiusaajien kans ja sillon se mun kiusaaminen jäi yleensä vähemmälle. Yläasteen jälkeen ollaan muutamia kertoja dokattu kahestaan, mut yleensä meijän tapaamiset on vaa jotain kebabilla käyntejä.
Mentiin sit niille alottelemaan, koska kämppä tyhjä. Popiteltiin koneelta musiikkia ja katottiin vitun paskoja nettivideoita mitä se näytti ja piti niitä maailman hauskimpana juttuna. Mä kattelin vierestä juoden kaljaa ja ehdottelin aina välil jotain biisejä ku ei sen musiikkia jaksanu kokoaikaa kuunnella. Ehdotin sille siinä jossain vaiheessa ku alko vituttaa et jos vaikka lähettäis tohon yhtee aika viereisee baarii. Joskus 11 aikaa lähettiin sitten vitunylihintasella taksilla baariin. Kaveri makso, mut jouduin ostaa sieltä baarista sille tuopin vastineeks.
Otettiin joku nurkkapöytä ja mentiin siihe istumaan ja kattellemaan kun jotkut urpot tanssii jotain paskoja tanssiliikkeitään uusimpien uubersuperkuumienmegahittibiisien tahdissa. Hyvännäköset huorat sai heti ympärilleen näitä urpon näkösiä jätkiä, mut sit huomasin et siel tanssilattian nurkassa oli joku läski ämmä kuka tanssi iha yksin ja yritti luoda katsekontaksii jokasee jätkää kuka sen läheltä käveli. Luulin et rumatki tytöt saa jätkiä ja ne on vaa rumat pojat, jotka tanssi yksin. Mut näin se on ihan oikein ja tasapuolista.

ÖÖH MITÄHÄN VITTUA. Nyt ku aloin muistelemaan niin tossahan on mun viimeset muistikuvat koko illasta. Seuraava on aamulla?? Eiku jotain shotteja kyllä juotiin, heti niitten kaljojen jälkeen, mut en muista et paljonko. Kait aika paljo. heh... Tulipas taas aika pitkä päivittely tänne. Pitää muistaa kysyä kaverilta jos se muistais enemmän tosta loppuillasta nii kerron sitten ehkä täällä siitä.

2 kommenttia: