tiistai 9. elokuuta 2011

Neitsyys ja panojutut

Kerron jo blogin tässä vaiheessa, että en ole neitsyt. Riparin konfirmaatioiltana se yksi tyttö otti multa puskassa suihin. Rakastan sitä vieläkin. Nykyään se on läski, enkä oo puhunut sille yläasteen jälkeen.

Toinen kertani oli kun mä olin just täyttäny 18 ja serkku oli kutsunut mut paikalliseen parille (myöhemmin kyllä kuulin, että sen äiti oli pakottanut sen siihen, kun ei mulla oo ketään kavereita, joka lähtis mun kanssa) ja sitten mä join mun synttärirahoja ja tilailin kaikkee mitä mä tiesin ja olin jostain kuullu esim. valkovenäläisii, mojitoja ja absinttia. Tarjosin sitten tietysti myös serkulle, kun se halus lähtee niin aikasin himaa, mutta suostu jäämään ku sai ilmatteeks.

Sit jossain vaiheessa iltaa siihen tuli joku vitun läski ja ruma +30v ämmä. Olin nähny sen siellä ennenkin, koska ollaan käyty siellä äitin kanssa pizzalla kun olin alaikäinen ja se ämmä oli sillonki juomassa keskellä päivää kaljaa siellä. Se alko juttelee mulle ja mun serkulle, mut enimmäkseen serkulle, ku mä en uskaltanu oikeen puhuu ku en ollu varmaan tarpeeks kännissä. Hain sitten meille monta kaljaa ja shottia tiskiltä ja juotin niitä serkulle ja sille naiselle... Jossain vaiheessa kuitenki serkku alko selittää sille et mä oisin muka neitsyt ja etin naisseuraa. Sit se nainen vaa tuli istumaan mun viereen ja pussas mua poskelle ja sano "jaa poika on vai pillua vailla". Mä sit siitä rohkastuin ja sanoin sille, että en mä neitsyt oo mut aina mua naiset kiinnostaa..
EN NYT JAKSA KOKO VITUN DIALOGIA TÄHÄN RAAPUSTAA JOTEN HYPÄTÄÄN SUORAAN PANOKOHTAAN!

Serkku lähti sen kotiin ja mä menin sille naiselle ja mulla seiso jo siinä matkalla kun se halas mua ennen kuin avas sen rapun oven. Sit me mentiin sisää ja mä vaan kävelin pokkana sen sängylle ja otin housut pois ja menin peiton alle oottaa sitä. Se tuli sit perässä ja kysy et onks mul kortsui, mut ei mul ollu joten se haki sen jostain ja käski laittaa päälle. Mä avasin sen kortsun ja aloin tunkee sitä peiton alla mun munan päälle. Sit mä tein sen virheen et mä vieritin vahingossa sen kortsun auki ennenku laitoin sen mun munaan joten eihän se sit menny ku mä sitä siihen aloin vetää päälle. Sattu vaan iha vitusti ja mä kiskoin ja kiskoin, mut sit se repes. Sit se nainen kysy vaan että "saitko jo" ja sanoin joo ja heitin sen kortsun sen naisen huomaamatta lattialle.. Se tuli kans siihen peiton alle ja istu mun päälle ja tunki mun munen sen lämpimään pilluun.  Tästä mä sit en sen tarkemmin enää muista, muuta ku et se kesti ehkä 5min ja sit mä laukesin sen pilluun ja se kysy heti että "missä se kortsu on" ja mä sanoin et eiks se oo siin munassa ja koitin sit heti mun munaa. Sit mä olin vaa et "ei vittu mä luulin et se on siinä. Missä vitussa se on?" Se alko huutaa mulle et mitä vittua mä oikeen touhuun ja sano et lähet vittuun täältä.

Sit mä puin äkkii mun vaatteet päälle ja lähin himaa nukkuu ku olin nii kännis. Seuraavana päivänä serkku kysy Irkis, että sainko ja mä sanoin "pelimiehet saa aina :D"

1 kommentti: